Wednesday, March 28, 2012

Despre Blog

Trec vieti; trec ani, luni, zile, saptamani, si trec de fapt clipe de-a randul; si-ntr-una din aceste clipe, de fapt, se afla toate vietile astea despre care noi citim.
Cam despre asta este vorba aici.
Intr-una din zilele de primavara, mi-am petrecut cateva ore pe balconul meu din utrecht.Primavara era vie afara, galagioasa a fericire. Cu totii stim cum e primavara.
 Se-auzea muzica arabeasca cam de peste tot, din case, masini. Bicicletele trancaneau fluierand pe trotuare iar trenul din indepartare mugea un ecou ciudat. Un singur moment, o singura clipa. A fost liniste dintr-o data. Am inchis ochii, soarele a stralucit mai tare, pisica a mieunat, zgomotul apei din baie a incetat, masinile n-au mai trecut, pasarile n-au mai ciripit. Numai pentru o fractiune de secunda.
Si-atunci, toata atentia mea s-a intins peste degete, peste maini, picioare si fata. Peste ochii din orbite, care erau intr-o miscare slow motion spre nicaieri. Pieptul meu era in vid; se pregatea sa traga aerul, care avea sa acopere golul narilor lipite.
Aceasta era O Clipa, insa nu Oarecare. O voi numi Clipa.

No comments:

Post a Comment